top of page

Projekt információk

Név

Bejövő számla

Technológia

Multiplatform

Bejövő számla


Az Bejövő számla és dokumentum kezelő szoftver átfogó megoldást nyújt a bejövő számlák és egyéb pénzügyi dokumentumok kezelésére, amely megkönnyíti a vállalatok adminisztrációs folyamatait és biztosítja a pontos adatfeldolgozást. A következő fő funkciókat kínálja:

 

1. Számlák gyors és automatikus rögzítése:
  • A rendszer automatikusan feldolgozza a NAV által jelentett számlákat, vagy szkennelt számlaképek alapján rögzíti az adatokat.

  • A NAV-tól letöltött számlák adatait a program betölti, és javaslatot készít a számlarögzítésre, amit a felhasználó elfogadhat vagy módosíthat.

 

2. Dokumentumkezelés:
  • A papíralapú számlákat és egyéb dokumentumokat szkennelés után automatikusan iktatja a rendszer. Elektronikus dokumentumok esetében is biztosított az automatikus mentés és rendszerezés.

  • A dokumentumokat különböző kategóriákba sorolja (például NAV-os vagy nem NAV-os számlák), így a felhasználók egyszerűen nyomon követhetik és kezelhetik őket.

  • Nem csak számlaképeket, hanem egyéb típusú dokumentumokat is kezel (megrendelés, szerződés, árubeérkezés stb.).

 

3. Engedélyezési folyamat:
  • A bejövő számlák rögzítését jóváhagyási folyamat előzheti meg, amelyben a felhasználók engedélyezhetik vagy elutasíthatják a számlákat.

  • A rendszer támogatja a több szintű engedélyezést is, amely biztosítja, hogy a dokumentumok több felhasználói csoport által is jóváhagyhatók legyenek, mielőtt könyvelésre kerülnének.

  • Az engedélyezési folyamat során a felhasználók belső üzenetet vagy emailt is kaphatnak a jóváhagyási feladatokról.

 

4. Bejövő számlagenerálás és könyvelés:
  • A program lehetőséget biztosít a bejövő számlák rögzítésére és könyvelésére közvetlenül a NAV-tól letöltött vagy szkennelt számlaképek alapján.

  • A számlák életútja nyomon követhető különböző státuszokkal, például "Betöltött", "Elfogadásra vár", "Engedélyezett", "Lekönyvelt" stb.

  • A számlagenerálás során a felhasználó az összes adatot áttekintheti és szükség szerint módosíthatja, mielőtt a számla véglegesen lekönyvelésre kerül az ERP rendszerben.

 

5. Integráció más rendszerekkel:
  • A modul szorosan integrálható SAP B1 rendszerrel, de más ERP rendszerekhez is kapcsolódhat. Az SAP B1 rendszerben a szoftver automatikusan hozzárendeli a számlaképeket a megfelelő bizonylatokhoz, mint például megrendelésekhez vagy árubeérkezésekhez.

  • A testreszabási lehetőségek lehetővé teszik, hogy a szoftver illeszkedjen a vállalat specifikus folyamataihoz.

 

6. Könnyen használható felhasználói felület:
  • A dokumentumok és számlák feldolgozását átlátható formok és szűrőfeltételek segítik, amelyek egyszerűvé teszik a különféle dokumentumok kezelését.

  • A felhasználók egyértelműen követhetik a dokumentumok státuszát és a feldolgozás során történő változtatásokat.

 

A szoftver lehetővé teszi a bejövő számlák gyorsabb és pontosabb kezelését, miközben biztosítja a rugalmas engedélyezési folyamatokat és integrálhatóságot a meglévő vállalati rendszerekkel, így támogatva a vállalat pénzügyi folyamatait és adminisztrációját.




bottom of page